REHABILITACJA

Oferujemy Państwu rehabilitację na najwyższym poziomie, w kameralnej atmosferze kurortu Lądek Zdrój,  w otoczeniu pięknych gór i lasów. Specjalizujemy się w indywidualnej terapii ruchem oraz w programach pielęgnacji urody i sylwetki ciała.  Taki zakres usług pozwala nam wygodnie łączyć zabiegi dermatologiczne z jednoczesnym leczeniem i rehabilitacją kręgosłupa

TERAPIA TLENEM

Komora hiperbaryczna

Leczenie polega na dostarczaniu do organizmu bardzo dużej ilości tlenu w warunkach zwiększonego ciśnienia (do 1,5 atmosfery). Odbywa się w specjalnej komorze, gdzie pacjenci przebywają w niej około 1,5 godziny. W tym czasie oddycha się tlenem przez specjalne maski zakładane na twarz. Zabiegi można powtarzać codziennie – w zależności od wskazań medycznych potrzeba od 1 do 30 seansów. Dotlenienie komórek i regeneracja całego organizmu.

LASEROTERAPIA

Laser wysokoenergetyczny

Terapia laserem wysokoenergetycznym stymuluje regenerację tkanek i ich gojenie się na poziomie komórkowym. Maksymalna moc wynosząca 7 watów pozwala na bardzo głębokie przenikanie światła laserowego. Terapia ta jest szybką i skuteczną metodą leczenia o szerokim spektrum zastosowania, która nie wywołuje efektów ubocznych.

Terapia Salus

Wysoko indukcyjny, głęboko penetrujący, pulsacyjny stymulator elektromagnetyczny SALUS-TALENT pozwala na miejscowe przyłożenie precyzyjnego pola elektromagnetycznego przenikającego warstwy odzieży, tkanek oraz kości, stymulując ściśle wyznaczony obszar w głębi ciała. Polecamy przy schorzeniach kręgosłupa, zaburzeniach układu nerwowego, zaburzeniach układu mięśniowo-szkieletowego czy zaburzeniach układu moczowo-płciowego.

Kolagen i osocze bogatopłytkowe

Proloterapia to przyczynowy sposób leczenia bólu stawów i kręgosłupa. Wyjątkowość tej formy leczenia polega na likwidacji bólu poprzez naprawę uszkodzonej tkanki i jej struktury . Uznaje się, że najwyższą skuteczność osiąga się, podając gotowy kolagen MD lub osocze bogatopłytkowe, które uzyskuje się po odwirowaniu z krwi własnej pacjenta.

TERAPIA MANUALNA

Terapia manualna

Terapia manualna pozwala leczyć dolegliwości kręgosłupa, zwyrodnienia i urazy stawów, bóle mięśni, głowy oraz napięcia wynikające ze stresu i przemęczenia. To uznana metoda fizjoterapii- terapeuta uciskając odpowiednie punkty na ciele, dociera do miejsc bolesnych i przywraca równowagę mieśniową.

KLINIKA URODY

Lipoliza – odchudzanie

Lipoliza to skuteczna metoda leczenia otyłości, która gwarantuje spektakularne efekty, trwałe zmiany, poprawa samopoczucia i kondycji. Innowacyjny system powstał na podstawie doświadczeń najlepszych klinik na świecie. Dodatkowo uruchamiamy systemy aktywacji Twojego organizmu. Chudniesz i zyskujesz siłę, kondycję oraz energię.

Terapia URO

Nietrzymanie moczu to poważny problem dla pacjentów obu płci w różnym wieku. Stereotypem jest myślenie, że nietrzymanie moczu jest krępującym problemem wyłącznie u pań w podeszłym wieku. Częstość występowania tego problemu wzrasta z 10% w wieku 20 lat do 35% w wieku 50 lat i dalej po 70. roku życia.

DLA ZDROWIA

Elektroterapia BTL

Elektroterapia Elektroterapia to nieinwazyjna metoda terapeutyczna opierająca się na przepływie prądu elektrycznego przez tkanki w ludzkim organizmie. Prąd elektryczny jest aplikowany za pomocą elektrod bezpośrednio przez skórę pacjenta. Elektroterapia znalazła zastosowanie w rehabilitacji, w leczeniu ostrych i przewlekłych stanów bólowych, w terapii zaburzeń nerwowo-mięśniowych, w zakresie poprawy ruchomości stawów, ograniczaniu ostrych i przewlekłych obrzęków, oraz przy poprawie przepływu krwi obwodowej i w leczeniu tkanek.

DLA ZDROWIA

Konchowanie i świecowanie uszu

Konchowanie i swiecowanie uszu to zabieg medycyny naturalnej, którego celem jest usunięcie zalegającej w uszach woskowiny i oczyszczenie zatok. Metoda ta polega na włożeniu do uszu specjalnej świecy i zapaleniu jej. Świecowanie uszu wykonuje się za pomocą specjalnych, ręcznie robionych świec, nazywanych konchy hopi.

Zapraszamy do kompleksu wypoczynkowo-rehabilitacyjnego Mirjan.

Współpracujemy z

GROUP